• אולם תצוגה: רחוב לח"י 23, בני ברק (ליד הדייזין סנטר)
  • שעות פתיחה: א'-ה' 09:00 - 19:00 יום ו' 09:00 - 14:00
סל קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

גופי תאורה צמודי קיר

itai
26/01/22
שתף מאמר:
גופי תאורה צמודי קיר

כל מה שרציתם לדעת על תאורת קיר

תאורת הקיר עברה דרך ארוכה מאז ימי הביניים. היא התחילה כלפידים אשר הוצמדו בתושבות ברזל בנויות אל הקיר, כאשר בקצה דלקה אש, כדי להראות את הדרך בלילה או במקומות חשוכים. לאחר מכן התפתחו הלפידים לפמוטי קיר עד אשר תאורת הקיר הפכה לגופי תאורה צמודי קיר, מעוצבים במגוון סגנונות וצורות.

 

ניתן להשתמש בהם ב..

  • חדרי שירותים – השתמשו בשני גופי תאורה ומקמו אותם משני ציידיה של מראה מפוארת. הסימטריה יוצרת מראה נקי ומאוזן והתאורה השווה מגבילה את הצללים – חשוב במיוחד כאשר מתאפרים או בעת גילוח הבוקר.
  • מטבח – רוב האנשים רואים את המטבח כחדר עם תאורת תקרה עיקרית בלבד, אך אנו ממליצים לצאת קצת מהקופסא – נסו להתקין מנורות דקיקות משני צידי הכיריים, או חלק במטבח אשר אינו דורש כמות גדולה של אור כמו השיש או האי, בהם מכינים את האוכל ומבצעים הכנות לבישול. המנורות יספקו כמות קטנה של אור על הכיריים בתוך האזור המוצל, לא יפריעו ואף יוסיפו עניין חזותי.
  • סלון – ממש כמו במטבח, הסלון הוא בדרך כלל חלק בבית בו יש מקום למנורות תלויות, מנורות שולחן, מנורות רצפה ולמנורות קיר. מומלץ למקם אותן מעל טווח המבט שלכם כדי להימנע מבהייה ממושכת, אך גם כדאי לשקול להתקין אותן נמוך יותר ולהשתמש בהן כמנורות קריאה שימושיות. גופי תאורה צמודי קיר לסלון, עשויים להגיע במגוון סגנונות ועיצובים, מומלץ לבחור את המנורות אשר ישתלבו היטב עם העיצוב הקיים בסלון.

 

חברת “קמחי תאורה” מתמחה במתן פתרונות תאורה המתאימים לכל חלל, טעם וסגנון. אנחנו מקפידים על מתן שירות אדיב ומקצועי, התחדשות מתמדת בנושא הפיתוח הטכנולוגי ומכירת המוצרים ברמה הגבוה ביותר בשוק. נשמח אם תצרו אתנו קשר ואחד מנציגנו יחזור אליכם ויסייע בכל שאלה ובקשה בהקדם האפשרי.

 

×