• אולם תצוגה: רחוב לח"י 23, בני ברק (ליד הדייזין סנטר)
  • שעות פתיחה: א'-ה' 09:00 - 19:00 יום ו' 09:00 - 14:00
סל קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

ניקיון הדירה לאחר התקנת תאורה

'content'
28/02/23
שתף מאמר:
ניקיון הדירה לאחר התקנת תאורה

כאשר אתם מתקינים גופי תאורה חדשים בדירה או במשרד שלכם, זה יכול לשנות לחלוטין את החלל ולהעניק לו מראה רענן ומיוחד. עם זאת, תהליך ההתקנה יכול להיות מבולגן ולהשאיר את הדירה שלכם עם לכלוך ובלאגן רב. ניקיון לאחר התקנת תאורה חדשה חשוב לא רק כדי שהדירה שלכם תיראה נקייה ומסודרת, אלא גם כדי להבטיח שלא יישארו סכנות בטיחותיות מאחור. במאמר זה נדון בכמה טיפים לניקיון הדירה לאחר התקנת גופי תאורה חדשים.

תוודא שהדירה נקייה לפני התקנת התאורה

לפני שמתחילים בתהליך ההתקנה, חשוב לנקות את כל הדירה היטב. זה יקל בהרבה על תהליך הניקוי כשתסיים. נקה את כל האזורים, כולל רהיטים, רצפות וקירות. זה ימנע מכל אבק או פסולת להיכנס לתוך גופי התאורה החדשים שלך ולגרום נזק.

אסוף את חומרי הניקוי שלך

לפני שתתחיל לנקות, וודא שיש לך את כל חומרי הניקוי הדרושים. תצטרך שואב אבק, מטאטא, מגב, תמיסת ניקוי ומטליות מיקרופייבר. חומרים אלה יעזרו לך להסיר אבק, פסולת או חומרים אחרים שייתכן שהושארו מאחור במהלך תהליך ההתקנה. כמובן שאת כל זה חברת ניקיון מקצועית יכולה לעשות עבורכם עם חומרי הניקיון הדרושים.

השתמש בשואב אבק

לאחר שסימת עם התקנת התאורה, התחל להשתמש בשואב אבק כדי להסיר כל פסולת על הרצפה והשטיחים. הקפד להשתמש בחיבור מתאים לשואב האבק כדי להגיע לכל הפינות או חללים צרים. זה יעזור לך להסיר אבק או פסולת שאולי נפלו במהלך תהליך ההתקנה.

לטאטא ולנגב

לאחר השימוש בשואב האבק, השתמש במטאטא כדי לטאטא את כל הפסולת שנותרה על הרצפות. לאחר שטיאטאת את הרצפה, השתמש במגב כדי לנקות אותה היטב. הקפידו להשתמש בתמיסת ניקוי בטוחה לסוג הריצוף שלכם. פעולה זו תסיר כל אבק או לכלוך שייתכן שהושארו מאחור במהלך תהליך ההתקנה של התאורה.

נקו את הקירות והמשטחים

לאחר שניקיתם את הרצפות, חשוב לנקות את הקירות והמשטחים. השתמש במטלית מיקרופייבר כדי לנגב את כל המשטחים שאולי נפל עליהם אבק או פסולת במהלך ההתקנה. זה כולל קירות, ריהוט, ומשטחים מכל סוג בחלל.

בדוק אם יש סכנות בטיחותיות

לאחר שסיימתם את תהליך הניקוי, חשוב לבדוק אם יש סכנות בטיחותיות שייתכן ונשארו מאחור. זה כולל בדיקה כדי לוודא שכל החוטים והכבלים מותקנים בבטחה ושאין מתקנים או אביזרים רופפים. זה יבטיח שגופי התאורה החדשים שלך בטוחים ואף אחד לא יפגע.

לסיכום, ניקיון הדירה לאחר התקנת גופי תאורה חדשים היא משימה חשובה שאין להתעלם ממנה. על ידי יישום טיפים אלו, תוכלו להבטיח שהדירה שלכם נקייה וללא כל סכנות בטיחותיות. זה לא רק יגרום לדירה שלך להיראות טוב יותר, אלא זה גם יגרום לך להרגיש הרבה יותר טוב בדירה או במשרד כשהם נקיים לחלוטין. אז, קח את הזמן לנקות כראוי לאחר התקנת התאורה הבאה שלך ותיהנה מהחלל החדש שלך שעבר שינוי! חברת נקי כמו חדש באתר https://cleanew.co.il/, תשמח להציע לכם שירותי ניקיון בפריסה ארצית ובדיוק על פי הדרישות שלכם.

×