• אולם תצוגה: רחוב לח"י 23, בני ברק (ליד הדייזין סנטר)
  • שעות פתיחה: א'-ה' 09:00 - 19:00 יום ו' 09:00 - 14:00
סל קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

מאוורר תקרה חכם המשלב גוף תאורה

itai
12/05/22
שתף מאמר:
מאוורר תקרה חכם המשלב גוף תאורה

מאוורר שהוא יותר ממאוורר. מנורה שהיא יותר מתאורה. שילוב בין מאוורר לגוף תאורה יוצר שילוב חכם ואפקטיבי, החוסך במקום ומקטין את כמות המכשירים בבית והשימוש בחלל מדויק ומינימאלי. במאמר שלפניכם נציג את החידושים הקיימים בתחום המאווררים החכמים המשלבים גופי תאורה ואת הסוגים השונים הקיימים בשוק.

שילוב חכם של אוורור ותאורה

בעבר, מאווררי התקרה היו מיועדים לאוורור בלבד, אולם כיום משולבות בהם גם מנורות, בגלל שהמאוורר מותקן בתקרה במקום שהיה בדרך כלל מיועד למנורה. כעת, בהזנת חשמל אחת מתקבל מוצר בעל שתי פונקציות: תאורה ומאוורר. אך היתרון הוא לא רק פונקציונאלי כי אם גם עיצובי.

בשילוב בין תאורה למאוורר ניתן בעצם לתפוס שתי ציפורים במכה אחת.  אז איך זה עובד? המאוורר מתחבר לנקודת הזנה בתקרה, כלומר, מחליף את המנורה הקיימת. באותו שקע עושים יותר משימוש אחד. אם אין נקודה כזו, יש להזמין חשמלאי כדי שיתקין נקודת חשמל חדשה. 

ברגע שמתקינים את המאוורר, המתג הראשי הוא זה ששולט על הדלקת המאוורר והמנורה גם יחד. אן משאירים את המתג עובד, השליטה עוברת למאוורר ויש אפשרות להפעילו עם חוט משיכה או עם שלט. 

המתג וחוט המשיכה מאפשרים לשלוט בהדלקה וכיבוי התאורה והמאוורר, במהירות הפעולה של המאוורר, בכיוון הסיבוב ובגוון האור של המנורה, גוון חם, קר או אור יום.

איזו תאורה אפשר לבחור במאוורר

שני הסוגים הנפוצים של גופי תאורה במאוורר הם מנורת לד הברגה ומנורת לד מובנה. גוף תאורה של הברגה הוא נוח יותר כי הנורות להחלפה זמינות יותר. אפשר לבחור, כאמור, באיזה גוון של נורה רוצים. אור קר – לבן או אור חם – צהוב ואור יום. 

הסוג השני הוא לד מובנה הכולל מערכת של לדים קטנים שמפיצים אור. גוף תאורה זה מגיע נותן פתרון תאורה טוב לחדר קטן. לד מהסוג הזה יכול להחזיק שנים מבלי להישרף. כמו-כן, ניתן להפעילו באמצעות שלט, איתו אפשר לשלוט על עוצמת האור, לכבות ולדליק. 

מאווררי תקרה עם תאורה יכולים להתאים הן כנקודת אור משנית בסלון או כנקודת אור מרכזית בחדר שינה או בחדר קטן יותר.

 חידושים בתחום מאווררי תקרה משולבים בתאורה

הלהיט החדש והאופנתי ביותר הוא מאוורר תקרה עם כנפיים מתקפלות. כשהמאוורר לא פועל המאוורר נראה כגוף תאורה המוצמד לתקרה. ברגע שמפעילים אותו, הכנפיים נפתחות והמאוורר מתחיל לעשות רוח ולהאיר את החדר. 

חידוש נוסף הוא מאוורר עם כנפיים שקופות שכאשר הוא משולב עם תאורה חמה, הוא יוצר אוירה מושלמת בחדר. 

בית עם מאוורר חכם הוא בית המאובזר במוצרים המשדרגים את איכות החיים ומאוורר משולב עם תאורה הוא אחד מהם. 

לפרטים נוספים אודות מאווררי תקרה חכמים המשלבים גופי תאורה היכנסו לאתר.

×