• אולם תצוגה: רחוב לח"י 23, בני ברק (ליד הדייזין סנטר)
  • שעות פתיחה: א'-ה' 09:00 - 19:00 יום ו' 09:00 - 14:00
סל קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

גופי תאורה שקועי קיר

itai
26/01/22
שתף מאמר:
גופי תאורה שקועי קיר

היכן ניתן למקם גופי תאורה שקועי קיר וכיצד יש להשתמש בהם?

גופי תאורה שקועי קיר מאוד פופולאריים בעולם, הם משרים אוירה נעימה ואומנותית בחלל. כיום ישנם מנורות קיר במגוון סגנונות, צורות ועיצובים והן בהחלט מהוות פריט דקורטיבי, שימושי ואפקטיבי יחד.

 

לפניכם המקומות בהם ניתן להציב גופי תאורה שקועים דקורטיביים:

  1. חדר שינה – בחדרי שינה קטנים, גופי תאורה שקועי קיר, מעוצבים יכולים להתאים לחללים קטנים, ולהאיר את החדרים, כאשר אין מקום להציב מנורה עומדת לצד המיטה. ישנם גופי תאורה צמודי קיר מיוחדים שמדמים אור הבוקע מהקיר בצורה נסתרת, כך שהאור הופך להיות חלק טבעי מחלל החדר. אנו ממליצים להתקין מתג בצד המיטה כדי להקל על עצמכם לפני השינה. אפילו אם יש לכם חדר גדול ורחב ידיים, מומלץ לשקול התקנה של מנורות קיר ולהשאיר יותר מקום בצד המיטה.
  2. מסדרון או חדר מבואה – מנורות קיר הן הפתרון המושלם להארת חלקים נשכחים וחשוכים בבית, אשר אחרת היו נותרים בחשכה. ניתן למקם אותן לאורך הקיר במסדרון או בכניסה וליצור מעין שביל אור מזמין, אשר מוביל את המתגוררים והאורחים לשאר חלקי הבית.
  3. סלון – בסלון בדרך כלל נמצאים מגוון גופי תאורה שונים, אך אין זה אומר שמנורות הקיר לא ישתלבו שם נפלא. ניתן למקם את גופי התאורה צמודי הקיר כך שיתפקדו כמנורות קריאה הקרובות למקום מושבכם או למקם אותן מעל גובה העיניים, כך שתמנעו מבהייה ממושכת במנורות, ניתן גם למקם אותן כפריט נוי בתאורה חמה המשרה אוירה נעימה בחלל הסלון.

 

ניתן להשתמש בגופים שקועי קיר יוקרתיים כדי:

  • ליצור תאורה אפקטיבית – לקריאה נוחה יותר או במקומות בהם אתם הכי זקוקים להם, סיפוק אור באזורים בהם אתם מבצעים משימות מסוימות, אשר חסרה שם תאורה המאירה בצורה נכונה.
  • להדגיש מאפיינים מסוימים ויצירות אומנות בבית – ניתן למקם את מנורות הקיר בצורה אשר תשפוך אור על הפריטים אותם בחרתם להדגיש בבית.
  • לפזר את האור בחלל – למשל מנורות צמודות קיר עם אהיל קטן, מפזרות את האור כלפי מעלה וכלפי מטה.

 

חברת “קמחי תאורה” שמחה להציע שירות אדיב, מוצרים איכותיים ומגוון פתרונות תאורה מרשים, אשר מתפרש על כ- 5,000 מ”ר של בית התאורה שלנו. כל אחד בצוות החברה הוא מקצוען ומיומן בתחום התאורה וישמח לסייע ולייעץ לכם בכל הקשור לתאורה איכותית, צרו אתנו קשר באתר או בטלפון במספר 073-2130000.

×