• אולם תצוגה: רחוב לח"י 23, בני ברק (ליד הדייזין סנטר)
  • שעות פתיחה: א'-ה' 09:00 - 19:00 יום ו' 09:00 - 14:00
סל קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

נברשות לפינת אוכל

itai
26/01/22
שתף מאמר:
נברשות לפינת אוכל

טיפים לעיצוב עם נברשת

רכישת תאורה לבית, עשויה להיות מורכבת באופן מפתיע .לפניכם מדריך קצר ושימושי המשלב מספר טיפים חיוניים לשילוב נברשות בתהליך עיצוב הבית ומגוון רעיונות חדשים שעדיין לא חשבתם עליהם.

בחרו בגודל הנברשת הנכון לחדר

אם אתם מתקינים נברשת גדולה מדי לחלל החדר, היא עלולה ליצור תחושת השתלטות על החדר, קטנה מדי והיא תהיה לא מורגשת. נברשת היא אחד האלמנטים העיצוביים בהם פרופורציה היא מילת המפתח.

קיימות מספר דעות בתחום גודל הנברשות, אך מומחים נוטים להסכים עם נוסחה מתמטית אשר יכולה לסייע לכם למצוא את גודל הנברשת האידיאלי. ניתן לחשב בעצמכם (ע”י הוספת ממדי החדר במטרים ולאחר מכן להמיר את התוצאה לסנטימטרים – ולקבל את ממדי הנברשת המתאימים לחדר) או להיעזר במחשבון מיוחד שניתן למצוא באינטרנט.
לדוגמה: נברשות לפינת אוכל דורשות חישוב מדוקדק תוך התחשבות בעיצוב השולחן והכיסאות שבחדר, על מנת ליצור הרמוניה מושלמת בין כל הפריטים בחדר – לכן חשוב להתקין נברשות מעוצבות לפינת אוכל בגודל המושלם עבור החלל.

השלימו את הצבעים והחומרים בחדר בעזרת הנברשת.
הנברשת צריכה להשלים את העיצוב של החלל המסוים בו היא נמצאת. לדוגמה: נברשת מקריסטל תתאים לאולמות ארמון ורסאי.

כאשר אתם מחפשים נברשת, נדרש לקחת בחשבון את החומרים והצבעים הבולטים בחדר. האם יש לכם פרקט עץ או רצפת שיש? האם בחלל שוררים גוונים בהירים או כהים? האם קיימת תערובת של סוגי מתכות או שנוכחת רק מתכת אחת? אלו שיקולים שיש לקחת בחשבון כאשר בוחנים נברשות עץ, חרוזים, קריסטל או מתכת.
נברשות למטבח מודרני, למשל, ישתלבו היטב עם השיש והמתכות הדומיננטיים בחלל המטבח, היות ורוב המטבח מכוסה שיש וכולל מקרר, מדיח, תנור, מיקרוגל ומכשירים אחרים עשויים מתכת.

חברת “קמחי תאורה” מתמחה בהתאמת נברשות למגוון חדרים שונים בבית: חדרי שינה, סלונים, פינות אוכל, מטבחים, חדרי אורחים ועוד. כמו כן, חברתנו מספקת שירותי תאורה לעסקים וחברות כגון בתי מלון, מסעדות, מרכזי קניות, משרדים ועוד. נשמח אם תצרו אתנו קשר במספר 073-2130000 ואחד מנציגנו ישמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

×