• אולם תצוגה: רחוב לח"י 23, בני ברק (ליד הדייזין סנטר)
  • שעות פתיחה: א'-ה' 09:00 - 19:00 יום ו' 09:00 - 14:00
סל קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

נברשות צמודות תקרה

itai
26/01/22
שתף מאמר:
נברשות צמודות תקרה

טיפים לבחירת ומיקום הנברשת

כאשר מתקינים נברשת חדשה בבית יש לקחת בחשבון את כל הפרמטרים העיצוביים והטכניים של הבית: את הצבעים, המיקום, החומר, ועוד. לפניכם 3 טיפים לשילוב הנברשת אשר תתאים באופן מושלם עם העיצוב הכולל בבית.

 

קיים מגוון רחב של סוגי נברשות

רוב הנברשות לתקרה גבוהה הן ארוכות, רחבות או מפותלות במיוחד, אך יש גם נברשות צמודות תקרה אשר תופסות הרבה פחות מרחב ועדיין מרשימות ומשדרגות את החלל. נברשות הקריסטל הן הנברשות הקלאסיות, אך לא בהכרח חייבים  לבחור באופציה המסורתית, כיום יש הרבה מעבר לנברשות הקריסטל. במידה ואינכם מתחברים לקריסטל, אופציה נוספת המעניקה מראה דרמטי היא  נברשת הויטראז’ שלרוב עשויה ממתכת נוצצת או זכוכית. אם אתם מעדיפים נברשת  מחומרים טבעיים, ניתן למצוא מגוון נברשות חבלים, צדפים, עץ, נייר, חרוזים וכו’. ניתן גם לבחור במראה המינימליסטי – נברשת אשר הפרטים הקטנים מודגשים בה, כמו גימורי מתכת בגוון מט או צורות גיאומטריות שונות.

 

שלבו את הנברשת עם דברי הנוי של הבית

ניתן אפילו לעצב את כל החדר סביב הנברשת, במיוחד אם מדובר ביצירת אומנות שאתם פשוט מעריצים. לדוגמה: אם הנברשת מאופיינת בעץ בסגנון וינטאג’, הכניסו כיסאות ושולחן אוכל אשר יתאימו לסוג העץ. אם הנברשת עשויה פליז למשל, הוסיפו נגיעות פליז בחדר, כגון פמוטים, פריטים דקורטיביים או מסגרות תמונה.

 

מקמו את הנברשת במיקום לא צפוי

למרות שנברשות נראות נהדר במיקומים קלאסיים: פינות אוכל, מבואות, חדרי שינה ראשיים. כאשר הנברשת תלויה במקום יוצא דופן היא נותנת תחושה של רעננות וחדשנות. האם חדר הכביסה שלכם זקוק רענון? האם חדר השירותים שלכם זקוק לעיצוב חדשני ומלא בסטייל? אולי המטבח שלכם זקוק למעט יותר אור והנברשת יכולה לספק את התאורה הנדרשת. אפילו בחדרי ילדים ניתן לראות יותר ויותר נברשות צבעוניות אשר משתלבות נהדר עם הגוונים הנבחרים בחדר. חצו את הגבולות בכל הנוגע למיקום הנברשת שלכם ואם החדר אינו מאפשר מרווח תמרון רחב מספיק, תמיד ניתן לבחור בנברשות צמודות תקרה.

 

נשמח אם תצרו אתנו קשר באתר או בטלפון במספר 073-2130000, ונשמח לעזור לכם לבחור את הנברשת המושלמת עבורכם.

×