• אולם תצוגה: רחוב לח"י 23, בני ברק (ליד הדייזין סנטר)
  • שעות פתיחה: א'-ה' 09:00 - 19:00 יום ו' 09:00 - 14:00
סל קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

מנורות תלייה לפינת אוכל

itai
26/01/22
שתף מאמר:
מנורות תלייה לפינת אוכל

כיצד לבחור מנורות תלייה לפינת אוכל

בחירת מנורה תלויה נכונה לפינת האוכל שלכם עשויה להיות מסובכת, אתם רוצים מנורה שתספק תאורה מספקת לשולחן ולחלל וגם, שתהיה יפה ומעוצבת.
העיצוב המדויק הוא בעיקר עניין של טעם וסגנון, למרבה המזל, קיים אצלנו מבחר רחב של גופי תאורה וצוות מומחים המתמחה בפתרונות תאורה, שיסייע לכם לבחור את המנורה המושלמת שתהיה גם יפה ומעוצבת, וגם תספק את האור הנדרש בחלל.

 

מנורת תלייה שגונבת את ההצגה

האופציה הקלאסית והמסורתית היא לבחור במנורת תלייה מרשימה, המוסיפה סטייל ושיק לחלל כולו.
בנוסף, מנורת תלייה לפינת אוכל זו, בהחלט תגנוב את ההצגה וגם תהיה פרקטית ותספק את האור הנדרש לחלל.

 

מנורות תלייה קטנות כמקבץ

מנורת תלייה קטנה אינה מפיצה מספיק אור כדי להאיר את פינת האוכל שלכם, אך כאשר 3 או יותר מקובצות יחד, יש לכם תחליף יעיל ומודרני לנברשת מסורתית.
קיימים מגוון גופי תאורה תלויים, קטנים אשר קובצו יחד למנורה אחת, כל מה שעליכם לעשות זה לבחור מהמגוון הקיים של המנורות המודרניות, המשלבות גופי תאורה קטנים למנורת תלייה לפינת האוכל. ניתן לשחק עם הצבעים/הגדלים/הצורות וסוגי גופי התאורה ולשלב אותם יחד על פי טעם וסגנון אישי.

 

פרופורציה היא שם המשחק

נדרש להתחשב בכל הפרמטרים כאשר בוחרים מנורות תלייה לפינת אוכל.
תרצו לבחור מנורת תלייה אשר תחמיא לגודל ולצורה של שולחן האוכל או של המטבח שלכם, ולא תאפיל עליהם, ובנוסף, תתאים לכל שאר הדברים במטבח/פינת האוכל.
חשוב להתחשב במספר פרמטרים לפני שאתם בוחרים: חשוב לבדוק מהי עוצמת האור הנדרשת, גודל החלל, מיקום המנורה, גודל הרהיטים השונים בפינת האוכל, ובהתאם לכל הפרמטרים לבחור את המנורה העונה על כולם.
קיימות מנורות תלייה למטבח, מעוצבות המגיעות במגוון גדלים וצורות: ניתן למצוא מנורות ארוכות, קצרות, מתפתלות, מפוצלות, בצורות ווריאציות שונות ומיוחדות אשר ישתלבו היטב עם יתר פריטי המטבח כמובן.

 

חברת “קמחי תאורה” מציעה מגוון סוגי מנורות תלייה לבית, באיכות הטובה ביותר.
נשמח אם תצרו אתנו קשר במספר 073-2130000 או באתר, ואחד מצוות המומחים המקצועי והמיומן שלנו ישמח לעמוד לשירותכם ויסייע לכם לבחור את המנורה המושלמת עבורכם.

×