• אולם תצוגה: רחוב לח"י 23, בני ברק (ליד הדייזין סנטר)
  • שעות פתיחה: א'-ה' 09:00 - 19:00 יום ו' 09:00 - 14:00
סל קניות
0

אין מוצרים בסל הקניות.

תאורה דקורטיבית

itai
26/01/22
שתף מאמר:
תאורה דקורטיבית

סוגי תאורה דקורטיבית

תאורה דקורטיבית לבית נדרשת לספק את האור הנחוץ וגם להיות יפה ומרשימה, בין אם מדובר בתאורה מקיפה אשר מאירה את כל החדר, תאורה אזורית אשר מאירה אזורים מסוימים בחלל או תאורה ממוקדת, אשר מאירה פריטים נבחרים בחדר. לפניכם 3 סוגים של תאורה דקורטיבית לחלל, והרשימה עוד ארוכה.

 

מאווררי תקרה עם ערכת תאורה

מאווררי תקרה עם מקור הארה המחוברים מתחת ללהבי המאוורר, מספקים סירקולציית אוויר נחוצה יחד עם תאורה, אשר הופכים אותם לאפשרות נהדרת עבור חדרים עם תקרה גבוהה וקמורה. גוף התאורה פועל באופן נפרד מלהבי המאוורר, כך שהוא יכול להמשיך ולאוורר גם כאשר האור כבוי ולהפך – כמו כן, ניתן להדליק את האור מבלי שהמאוורר יעבוד באמצעות השלט החכם.

 

נברשות

נברשות הן בין גופי התאורה העתיקים ביותר. מדובר בגוף תאורה דקורטיבית במגוון צורות וצבעים, אשר משתלשל מהתקרה מגובה לא מוגדר. גוף תאורה זה הקדים את השימוש בנורות ובחשמל והאיר באמצעות נרות במשך מאות שנים. הנברשות ידועות בזכות החיתוך היפיפה של מאות קריסטלים נוצצים, אך נברשות קריסטל הן רק סוג אחד ממגוון סוגי הנברשות הקיים כיום. הנברשות משתלבות נהדר בכל סגנונות העיצוב, והן מתאימות לכל חלל בבית: פינת אוכל, סלון, חדרי שינה ואפילו שירותים.

 

מנורות תלויות

המנורות התלויות מספקות אלטרנטיבה עכשווית ומודרנית לנברשות המסורתיות, למרות שהמקור של המנורות התלויות נמצא רחוק ביותר בעבר, אפילו ממקורן של הנברשות. הצורה המוקדמת ביותר של מנורות תלויות הייתה סירי חמר תלויים, ממולאים בשומן חיות ב- 2,700 לפני הספירה. המנורות התלויות התפתחו ליצירות אומנות מודרניות במקרים מסוימים. עיצובים נצחיים של המנורות התלויות כוללים מנורות בעיצוב תוף, טיפאני ובית חווה.

 

מבין כל סוגי התאורה, הבחירה בגוף התאורה המתאים לבית עשויה להיות מורכבת ואף מתסכלת. חברת “קמחי תאורה” כאן לשירותכם, עם צוות מומחים מקצועי, מוצרים איכותיים ושירות אדיב ונעים, חברתנו נותנת מענה למגוון עסקים, חברות ולקוחות פרטיים ומעניקה ומבחר פתרונות תאורה מרשים. נשמח אם תצרו אתנו קשר באתר או בטלפון במספר 073-2130000 ואחד מנציגנו יעמוד לשירותכם.

×